Монітори
Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача
Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
39554115
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
Адресу зворотньої доставки**
** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
(окрім тимчасово окупованих територій)
За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати
Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"
Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.
Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.
Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.
Для виробів вагою більше 5 кг передбачено виїзний ремонт на дому у споживача або доставка в сервісний центр і назад силами виконавця. Отже, якщо Ваш виріб негарантійний, зателефонуйте будь ласка в наш сервісний центр, який виконує виїзні ремонти (Samsung Плаза, розділ "Контакти" на нашому сайті) і замовте виїзд інженера. У разі, якщо Ваш виріб підлягає гарантійному обслуговуванню, таке замовлення може прийняти тільки Гаряча лінія Самсунг Електронікс Україна за номером 0-800-502-000