Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
Знайдіть модель свого планшету

Планшети

Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab A серії
Galaxy Tab A серії
Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab A серії
Galaxy Tab A серії
Ви не знайшли свою модель ?
Ознайомтесь з базовою вартістю типів ремонтів
Модель іншої серії
Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab S серії
Galaxy Tab A серії
Galaxy Tab A серії
Гарантія на запчастини 90 днів
Ціна без врахування вартості запчастин
  • Діагностика пристрою
    * безкоштовно
  • Визначення гарантійності
    від 240 грн
  • Заміна програмного забезпечення
    від 350 грн
  • Заміна екрану
    від 630 грн
  • Заміна АКБ
    від 630 грн
  • Заміна додаткової плати USB
    від 540 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Ціна без врахування вартості запчастин
  • Діагностика пристрою
    * безкоштовно
  • Визначення гарантійності

    Ремонт проводиться за результатами діагностики та попереднього узгодження з Вами вартості ремонту. За відмови від ремонту, діагностика та витратні матеріялів для збірки апарату оплачуются згідно цін встановлених у сервісному

    від 240 грн
  • Заміна програмного забезпечення

    від 350 грн
  • Заміна екрану

    від 1056 грн
  • Заміна АКБ

    від 1056 грн
  • Заміна додаткової плати USB

    від 990 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Ціна без врахування вартості запчастин
  • Діагностика пристрою
    * безкоштовно
  • Визначення гарантійності

    Ремонт проводиться за результатами діагностики та попереднього узгодження з Вами вартості ремонту. За відмови від ремонту, діагностика та витратні матеріялів для збірки апарату оплачуются згідно цін встановлених у сервісному

    від 240 грн
  • Заміна програмного забезпечення

    від 350 грн
  • Заміна екрану

    від 792 грн
  • Заміна АКБ

    від 792 грн
  • Заміна додаткової плати USB

    від 720 грн
Нас часто запитують
Як швидко відремонтують мій Планшет ?

За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які документи потрібно надати, щоб отримати гарантійне обслуговування?

Для реєстрації гарантійного ремонту бажано надати документ, який засвідчує дату купівлі виробу - для підтвердження дійсності гарантійного терміну на виріб. Якщо такого документу немає, то гарантінійсть може бути встановлена за інформацією, яка наявна в глобальній обліковій системі компанії Самсунг Електронікс. Для виробів, де між датою виробництва та датою купівлі пройшло більше півроку, фотокопія документу про продаж вимагається виробником в обов'язковому порядку. Більше інформації у розділі сайта "Гарантийный ремонт".

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Є можливість відремонтувати Планшет якщо я не з Києва?

Так, така можливість є. Скористайтесь будь ласка послугами компанії Нова пошта за інструкцією на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою"

За чий рахунок буде виконуватись відправка та одержання виробу Самсунг у разі пересилки поштою?

Для відправки портативних виробів Самсунг до нашого сервісного центру, як гарантійних, так і негарантійних, просимо користуватись компанією Нова пошта. Детальна інструкція занаходиться на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою". На жаль, відправка габаритних товарів (телевізори, НВЧ пічки, пилососи, монітори, пральні машини, тощо) не передбачена.

Як оплатити через додаток Приват24 ?

Для оплати через додаток Приват24, увійшовши в додаток оберіть ₴Платежі ➟у стічці 🔍пошуку почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟у відфільтрованих результатах оберіть "МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі" ➟Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟Перевірте Суму та Оплатіть