Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель пристрою
У мене інша модель пристрою

Ремонт Samsung Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi

SM-P610

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Tab S6 Lite Wi-Fi

Ми виконуємо такі послуги ремонту

як нас знайти
Діагностика пристрою
безкоштовно
Заміна модуля екрана
Повна вартість
6672 грн
Повна вартість
Заміна акумуляторної батареї
Повна вартість
2020 грн
Повна вартість
як нас знайти
ваш якісний сервіс
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 крок
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 крок
Діагностика пристрою
3 крок
Погодження вартості та ремонт
4 крок
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

Нас часто запитують
Як швидко відремонтують мій пристрій?

За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати

Не можу завітати в сервісний центр, як я можу відремонтувати свій пристрій ?

Пропонуємо Вам скористатись послугами доставки компанії "Нова пошта", скористайтесь будь ласка інструкцією на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою"

Що з комплекту пристрою може знадобитися для ремонту ?

Якщо заявлений недолік виробу стосується проблем заряджання, то бажано надати в сервісний центр також зарядний пристрій, крім власне виробу. В інших випадках, зазвичай, нічого з комплекту, крім самого виробу, надавати не потрібно.

Можна відстежити на якому етапі ремонта знаходится мій пристрій?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як можна оплатити ?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі пристрою що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можете отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Ремонт Samsung Galaxy Tab S6 – повернення працездатності техніки

У сучасних реаліях важливо мати під рукою техніку, яка дозволить працювати з документами, створювати презентації чи підключатися до онлайн-уроку. До того ж на планшеті ви можете дивитися фільм, грати в гру або читати книги. Можливостей багато. Вам тільки потрібно підібрати відповідний пристрій.

А ще він має бути у робочому стані. Якщо в процесі користування виникають неполадки, ремонт Samsung Galaxy Tab S6 допоможе вирішити проблему.

Чому виникають проблеми з функціонуванням пристрою?

Досить багато користувачів вважає, що якщо придбали якісну техніку, то вона служитиме довго і без проблем. Найчастіше це так і буває. Але все ж таки трапляються ситуації, коли виникають проблеми.

Так можна виділити кілька моментів:

  • Механічні ушкодження. Це найчастіша причина ремонту Samsung Galaxy Tab S6. Адже після цього на екрані з'являються сколи чи тріщини. Це значно погіршує користування пристроєм. Найчастіше користувачі відзначають появу крапок, смужок на екрані. Згодом кількість дефектів тільки збільшується і це не дозволяє нормально користуватися пристроєм. Виробник радить клеїти захисне скло та придбати чохол. Ось тільки бувають такі ситуації, що навіть вони не допомагають і виникають пошкодження. Вам потрібно бути максимально обережними у процесі користування.

  • Екран не реагує на дотик. Щоб відкрити програму, вам потрібно натискати кілька разів на екран або сенсор екрана спрацьовує самостійно. Трапляються випадки, коли планшет зовсім не реагує на дотики.

  • Проблеми з акумулятором. Згодом він починає швидко втрачати заряд навіть за мінімальних навантажень. Вам потрібно постійно мати під рукою зарядний пристрій, що погіршує комфортне користування.

  • Погана якість звуку. Іноді під час відтворення чути спотворення звуку. Також може бути ситуація, коли звук стає тихішим і з'являється бажання збільшити гучність.

Це далеко не всі проблеми, після яких потрібен ремонт Samsung Galaxy Tab S6. Вам не потрібно затягувати зі зверненням до фахівців.

Чому необхідно вчасно ремонтувати техніку?

Досить багато хто вважає, що поки пристрій працює, то його не варто чіпати. Тільки це помилкова думка. У разі виявлення неполадок їх варто виправляти якнайшвидше. Якщо ви з цим затягуватимете, то можна виділити наслідки:

  • Максимально незручне користування планшетом. Ви не можете нормально переглянути зображення. Вам потрібно постійно напружувати очі. Велика ймовірність отримати травму через пошкоджене скло. Якщо проблема в несправності батареї, потрібно постійно тримати під рукою зарядний пристрій.

  • Поступове погіршення роботи. Згодом кількість дефектів на екрані лише збільшуватиметься. Та й робота батареї лише погіршуватиметься.

  • Поломка інших компонентів. Через порушену цілісність корпусу та екрана всередину можуть потрапити сміття або волога. Також сюди можуть потрапити частки скла. І це може негативно вплинути на працездатність інших деталей.

Якщо виникає проблема у працездатності планшета, то не варто зволікати з ремонтом Samsung Galaxy Tab S6. Після цього ви знову зможете користуватись пристроєм тривалий період.

Хто має займатися ремонтними роботами?

Звернувшись до компанії «МТІ-Сервіс», вам допоможуть вирішити проблему. Компанія авторизована виробником. Тут надається як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Ви можете звернутися в один із сервісних центрів у Києві або відправити техніку «Новою Поштою».

Для ремонту використовують лише оригінальні запчастини. До того ж на них діє гарантія 90 днів. А ще ви маєте можливість відстежувати статус робіт.

Вчасно здійснюйте ремонт Samsung Galaxy Tab S6 та користуйтесь планшетом тривалий період.