Для гарантійного ремонту може знадобитися документ який підтверджує придбання пристрою, це може бути фіскальний чек або видаткова накладна від продавця.
Умови здійснення гарантійного ремонту
Ми забезпечуємо дотримання гарантійних зобов'язань виробника шляхом виконання ремонтів без оплати з боку Споживача. Ознайомтесь із коротким оглядом гарантійних умов.
Умови здійснення гарантійного ремонту
Ми забезпечуємо дотримання гарантійних зобов'язань виробника шляхом виконання ремонтів без оплати з боку Споживача. Ознайомтесь із коротким оглядом гарантійних умов.
-
Шукайте на виробі Національний знак відповідності продукції вимогам технічних регламентів у вигляді трилисника.
Зверніть увагу на код моделі (Modelcode), який знаходиться на заводській наліпці. По останнім літерам цього коду Ви зможете встановити офіційність продукту.
Перевірити офіційність пристроюНа пакуванні або самому пристрої повинно бути нанесене відповідне маркування
детальніше
і ми відремонтуємо ваш прилад!
Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача
Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
39554115
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
Адресу зворотньої доставки**
** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
(окрім тимчасово окупованих територій)
Якщо недоліки викликані отриманням, установкою та використанням несумісного контенту (мелодії, графічні, відео- та інші файли, додатки Java і подібні ним програми)
Порушення правил і умов експлуатації, установки виробу, викладених в Інструкції користувача та іншій документації, що передається споживачеві в комплекті з виробом
Якщо пошкодження(недоліки) викликані невідповідністю стандартам або технічним регламентам живлячих, кабельних, телекомунікаційних мереж, потужності радіосигналу, в тому числі через особливості рельефу та інші подібні зовнішні чинники, використання виробу на межі або поза зоною дії мережі, підключення до Виробу невідповідних обо несправних зовнішніх пристроїв
Якщо дефект виник внаслідок природного зносу під час експлуатації виробу. При цьому під природним зносом розуміються наслідки експлуатації виробу, що викликали погіршення технічного стану і зовнішнього вигляду через тривале використання цього виробу
Якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на виробі
Якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту (використання неоригінальних запасних частин, розбирання і ремонт виробів особами, що не уповноваженi Виробником)
Якщо пошкодження викликані використанням нестандартних (неоригінальних) і / чи неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але, не обмежуючись аудіо / відеокасетами, CD, DVD-дисками, картами пам’яті, SIM-картами, картриджами)
Якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин
Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб
Якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню
Якщо пошкодження (недоліки) викликані дією комп’ютерних вірусів і аналогічних ним програм; установкою, зміною або видаленням паролів (кодів) виробу, модифікацією і / чи перевстановленням попередньо встановленого ПЗ виробу, установкою і використанням ПЗ третіх виробників (неоригінального), форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках, застосуванням сервісних кодів
Якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником
Якщо вимагається чищення аудіо- чи відеоголівок, приводів для зчитування інформації з носіїв різних типів