Ремонт Galaxy S23 FE
SM-S711B
Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача
Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
39554115
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
Адресу зворотньої доставки**
** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
(окрім тимчасово окупованих територій)
За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати
Пропонуємо Вам скористатись послугами доставки компанії "Нова пошта", скористайтесь будь ласка інструкцією на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою"
Якщо заявлений недолік виробу стосується проблем заряджання, то бажано надати в сервісний центр також зарядний пристрій, крім власне виробу. В інших випадках, зазвичай, нічого з комплекту, крім самого виробу, надавати не потрібно.
Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.
Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
➤ Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі пристрою що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можете отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
➤ Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть ₴Платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
➤ Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть ❏Інші платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть