Телевізори 66”-75”
Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача
Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
39554115
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
Адресу зворотньої доставки**
** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
(окрім тимчасово окупованих територій)
Для замовлення виїзного негарантійного ремонту телевізора, зателефонуйте будь ласка в наш сервісний центр, який виконує виїзні ремонти (Samsung Плаза, тел. 0800-33-29-48; +380(44)590-2805 , детальніше у розділі "Контакти" на нашому сайті) і замовте виїзд інженера.
Замовлення на виїзні гарантійні ремонти приймає виключно Гаряча лінія Самсунг Електронікс Україна за номером 0-800-502-000
Наша компанія є авторизованим сервісним центром торговельної марки Самсунг Електронікс, тому ми виконуємо гарантійні та пост-гарантійні ремонти будь-якої техніки даного бренду у сервісних центрах на вул.Білоруські, 26 та б-р Миколи Міхновського 14-16 , та портативної техніки (смартфони, планшети, смарт-годинники) у всіх інших сервісних центрах. Зі списком наших сервісних центрів Ви можете ознайомитись на сторінці нашого сайту "Контакти".
Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.
Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"
Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
➤ Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
➤ Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть ₴Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
➤ Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть ❏Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть