Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні

Публічна оферта ТОВ «МТІ-СЕРВІС»

Визначення термінів
ТОВ «МТІ-СЕРВІС»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МТІ-СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39554115, місцезнаходження за адресою 04050, УКРАЇНА, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ БІЛОРУСЬКА, БУД. 26; електронна пошта: info@mti-service.com.ua

Сайт

веб-сайт, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: samsungservice.com.ua, включаючи всі його веб - сторінки.

Товар\Послуги

товари, послуги, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті.

Публічна оферта

спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція ТОВ «МТІ-СЕРВІС», що стосується укладення договору купівлі-продажу Товарів/Послуг на визначених ТОВ «МТІ-СЕРВІС» умовах.

Користувач/Покупець

особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє, та/або отримує, та/або резервує Товари\Послуги із використанням технічних інструментів Сайту.

Виріб

пристрій який був наданий Користувачем \ Покупцем для сервісного обслуговування (Послуги).

Одержувач

покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар\Послугута/або Виріб, особисто або такий, що був доставлений Компанією-перевізником.

Замовлення

належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на бажання купівлі обраних ним Товарів \Послуг.

Акцепт

вчинення Користувачем дій, що спрямовані на прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація

заповнення Користувачем форм на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних.

Гаряча лінія

один з засобів інформаційної підтримки. Номер телефону Гарячої лінії: 0 800 330 354. Гаряча лінія працює з 10:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю.

  1. Загальні положення

    1. Інформація, що розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару/Послуг і являє собою Публічну оферту ТОВ «МТІ-СЕРВІС», адресовану невизначеному колу осіб - користувачам Сайту.

    2. Акцептом є факт реєстрації та/або запиту Користувача/Покупця на сайті, який є вираженим наміром Користувача/Покупця здійснити придбання обраних на Сайті Товарів/Послуг.

    3. Акцептом Користувач/Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.

    4. Договір вважається укладеним з моменту підтвердження реєстрації запиту Користувача/Покупця.

    5. Оплата Товару/Послуги здійснюється виключно у гривні шляхом безготівкового розрахунку/ готівкою за фактом доставки або отримання.

  2. Інформація про Товар\Послугу, ціна Товару\Послуги

    1. Представлені фото-зразки або описи містять один та більше видів Товару\Послугпевного артикулу та текстову інформацію про артикул, вартість за одиницю Товару/Послуги та інше.

    2. Вартість Товару\Послуг, представленого на Сайті вказана з урахуванням ПДВ.

    3. Відомості, розміщені на сайті samsungservice.com.ua мають виключно інформативний характер.

    4. Фактична вартість Товару/Послуги визначається за результатом виконання необхідних дій ТОВ МТІ-СЕРВІС, включаючи, але не обмежуючись: діагностика, виконання робіт, комплектації Товару/Послуги, тощо.

    5. Фактична вартість Товару/Послуги визначається за результатом виконання необхідних дій ТОВ МТІ-СЕРВІС, включаючи, але не обмежуючись: діагностика, виконання робіт, комплектації Товару/Послуги, тощо.

  3. Порядок оформлення Замовлення

    1. Користувач/Покупець має самостійно оформити Замовлення на будь-який Товар та\або Послугу, який є доступним для Замовлення на Сайті.

    2. У випадку відсутності Замовленого Товару\Послуги, Представник ТОВ «МТІ-СЕРВІС» зобов’язаний довести до відома Користувача/Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, зазначеним Користувачем/Покупцем при Реєстрації на Сайті.

    3. Користувач/Покупець має право скасувати замовлення, зателефонувавши на номер Гарячої лінії.

  4. Доставка

    1. Доставка Товарів/Послуг, замовлених на Сайті, здійснюється службою доставки по території України відповідно до умов, вказаних на сайті в розділі «Контакти» або шляхом особистого одержання із зазначеного при Замовленні сервісного центра. Доставка здійснюється за рахунок ТОВ «МТІ-СЕРВІС» або Користувача за попередньою домовленістю.

    2. Разом із Замовленням Покупцю надаються передбачені чинним законодавством документи.

    3. При отриманні Товару\Послуги та\або Виробу, Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю та комплектністю.

    4. Свідченням приймання Товару\Послуги є підписання Покупцем документів, що надаються ТОВ «МТІ-СЕРВІС» на підтвердження виконання Замовлення.

    5. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службою доставки (далі –«Компанія-перевізник»), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.

    6. Ризик випадкової загибелі та/або втрати чи пошкодження Виробу/Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.

  5. Повернення Товару\Послуги

    1. Повернення Товару належної якості.

      1. Повернення Товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»№1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями).

      2. Покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару виключно за умови, що збережено Товарний вид, споживчі властивості Товару, фабричну упаковку, ярлики та розрахунковий документ (електронний документ, квитанцію, товарний чи касовий чек, квиток, талон або інший документ, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення розрахунку).

      3. Повернення Товару належної якості, доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками здійснюється за рахунок Покупця.

    2. Повернення Товару/Послуги неналежної якості.

      1. На Товар/Послугу, що реалізується ТОВ «МТІ-СЕРВІС» встановлено гарантійний строк у 90 календарних днів з дня продажу. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати в порядку, встановленому Законом України «Про захист прав споживачів»:1) пропорційного зменшення ціни, 2) безоплатного усунення недоліків в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків.

  6. Права та обов’язки ТОВ «МТІ-СЕРВІС»

    1. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» має право:

      1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів\Послуг та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів\Послуг) у випадку порушення Користувачем/Покупцем умов Публічної оферти;

      2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари \Послуги. У будь-якому випадку, ціна Товару\Послуги, підтвердженого ТОВ «МТІ-СЕРВІС» Замовлення, залишається незмінною;

      3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів\Послуг, останній вправі виключити зазначений Товар\Послугу із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресоюелектронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора контакт-‘центру на вказаний Користувачем/Покупцем номер телефону);

      4. На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її розміщення (оприлюднення) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації.

      5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами-партнерами Продавця. Також, відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції ТОВ «МТІ-СЕРВІС»;

      6. Організовувати доставку Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.

    2. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» зобов’язується:

      1. Після здійснення підтвердження Замовлення, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;

      2. Доставити Товари\ Послуги згідно з оформленим Замовленням та умовами Публічної оферти;

      3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару\ Послуги під час його пакування та підготовки до доставки або видачі;

      4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Правил Безпеки, що розміщені на Сайті;

      5. Надати кожному Користувачеві можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ «МТІ-СЕРВІС», що направляються останнім на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації на сайті.

  7. Права та обов’язки Користувача/Покупця.

    1. Користувач/Покупець має право:

      1. Обрати Товари/Послуги, оформлювати та направляти запит на Замовлення на відповідних сторінках Сайту чи по телефону;

      2. Вимагати від ТОВ «МТІ-СЕРВІС» виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;

      3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ «МТІ-СЕРВІС», що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача.

    2. Користувач/Покупець зобов’язується:

      1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями;

      2. Ознайомитись з інформацією про Товар \Послуги, яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення запиту Замовлення;

      3. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;

      4. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати ТОВ «МТІ-СЕРВІС» повну інформацію, що необхідна для здійснення доставки Замовлення. Користувач/Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання ТОВ «МТІ-СЕРВІС» своїх зобов'язань перед Клієнтом/Покупцем.

      5. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару\Послугта\ або Виробу шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару або\та Виробу –зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення

      6. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.

  8. Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.

    1. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (в тому числі, але не виключено,глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.

    2. Будь-яка скарга або претензія Користувача/Покупця має бути оформлена в письмовій формі. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» будуть прийняті усі необхідні заходи щодо задоволення скарги/претензії Користувача/Покупця, якщо така скарга/претензія буде обґрунтованою та оформленою відповідно до чинного законодавства України.

    3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно матеріального і процесуального права України, з дотриманням умов щодо підсудності та підвідомчості.

  9. Форс-мажор

    1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити.

    2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

  10. Застереження щодо збору та обробки персональних даних

    1. При акцепті договору Користувач/ Покупець надає свою згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI « Про захист персональних даних».

    2. Будь-яка інформація, отримана від Користувача / Покупця, ніколи і ні за яких умов не буде надана третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України та угод з виробником продукції, обслуговування якої надає ТОВ «МТІ-СЕРВІС»згідно підписаного договору.

    3. Надана користувачем / покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачу/Покупцю комерційних пропозицій ТОВ «МТІ-СЕРВІС».

    4. Особисті відомості можна змінити, оновити або видалити, звернувшись до ТОВ «МТІ-СЕРВІС» у будь-який спосіб.

    5. Для того щоб забезпечити Користувача/Покупця інформацією щодо продукції чи послуги, розміщеної на сайті ТОВ «МТІ-СЕРВІС» може надсилати на вказану при заповнені форм на Сайті адресу електронної пошти інформаційні повідомлення.

    6. Персональні дані Користувача / Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI « Про захист персональних даних» та Правил Безпеки, зазначених у розділі Сайту «Політика конфіденційності».

  11. Інше

    1. До відносин між Користувачем/Покупцем та ТОВ «МТІ-СЕРВІС» застосовуються положення чинного законодавства України

    2. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар\Послуг не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару\Послуги Користувач повинен звернутися за номером Гарячої лінії.

    3. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів / Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись ТОВ «МТІ-СЕРВІС» для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» керується твердженням, що Користувач / Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з оператором Гарячої лінії після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.

    4. ТОВ «МТІ-СЕРВІС» залишає за собою право розширювати і скорочувати пропозицію, представлену на Сайті.