Посудомийні машини
Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача
Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
39554115
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
Адресу зворотньої доставки**
** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).
-
Опис заяленого недоліку
-
Ваш ПІБ та контактний номер телефона
-
Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
(окрім тимчасово окупованих територій)
Замовлення на виїзні гарантійні ремонти приймає виключно Гаряча лінія Самсунг Електронікс Україна за номером 0-800-502-000
Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.
Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"
Ні. Згідно правил, встановлених Самсунг Електронікс, та закріплених сервісним контрактом, продаж запчастин сервісним центром категорично заборонено. Ви можете придбати в сервісному центрі тільки аксесуари - тобто елементи виробу, які споживач може замінити самостійно, без участи сервісного інженера (наприклад: щітки, шланги, мішки пилососів, полиці холодильників, пульти дистанційного керування, тощо).
Виробником встановлено термін служби для будь-якого пристрою. По завершенні такого терміну виробник припиняє виготовлення запчастин та оновлення програмного забезпечення, тому відремонтувати виріб, термін служби якого сплив, може бути досить проблематично.
Для оплати через додаток Приват24, увійшовши в додаток оберіть ₴Платежі ➟у стічці 🔍пошуку почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟у відфільтрованих результатах оберіть "МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі" ➟Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟Перевірте Суму та Оплатіть