Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель
Дивитись інші варіанти ремонту

Заміна скла на годиннику Samsung

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Заміна скла на годиннику Samsung
Вартість послуг цього типу ремонту
0 800 330 354
  • Заміна екрану
    від 1500 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Ціна без врахування вартості запчастин
0 800 330 354
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
ВАШ ЯКІСНИЙ СЕРВІС
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 КРОК
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 КРОК
Діагностика пристрою
3 КРОК
Погодження вартості та ремонт
4 КРОК
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Нас часто запитують
Чи враховується у вартості ціна комплектуючих?

Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які запчастини використовує Ваша компанія?

Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.

Як можна оплатити роботи або аксесуари?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Заміна скла на годиннику Samsung – можливість тривалий час користуватися пристроєм

Смартгодинник - це сучасний пристрій, який за досить короткий проміжок часу набув великої популярності. Адже це не просто годинник. З його допомогою ви можете переглядати повідомлення, виходити в інтернет, контролювати фізичний стан та багато іншого.

Ось тільки користування пристроєм значно ускладнюється при проблемах з екраном. Своєчасна заміна скла на годиннику Samsung дозволить повернути працездатність пристрою.

Чому виникає потреба у ремонті?

Чимало користувачів вважає, що з таким пристроєм не повинно виникати жодних проблем. Ось тільки в процесі експлуатації може виникнути потреба у зверненні до сервісного центру. Якщо розбиратися в причинах заміни скла на годиннику Samsung, то можна виділити такі моменти:

  • Різні механічні ушкодження. Це виникає через удари, падіння. Щоб мінімізувати ризик, не забувайте дотримуватись загальних рекомендацій виробника Samsung.

  • Попадання вологи. Сучасні пристрої мають захист від вологи. Але при цьому тривала експлуатація або використання в контакті з агресивними рідинами може знизити герметичність пристрою. Адже найменше потрапляння рідини здатне вивести з ладу основні компоненти.

Це далеко не всі ситуації, коли є необхідність у заміні скла годинника Samsung. У будь-якому випадку вам необхідно звернутись до сервісного центру.

Як уберегти пристрій від поломки?

Якщо розібратися, то від проблем із функціонуванням смартгодинника не застрахований ніхто. Але все ж таки, дотримуючись елементарних рекомендацій, ви зможете мінімізувати такі ситуації:

  • Використовуйте спеціальні захисні плівки для екрана. Вони запобігають появі подряпин та інших дрібних дефектів.

  • Знімайте пристрій під час виконання домашніх справ. Пам'ятайте, що наявність захисного скла не завжди може захистити пристрій від пошкодження під час удару або падіння. Будьте обережними під час користування смартгодинником, контакт з агресивними рідинами або тривалий вплив вологи може спричинити дорогий ремонт.

Обережність під час користування допоможе вашому пристрою прослужити тривалий період. Але якщо вам буде потрібен ремонт, своєчасно звертайтеся в сервісний центр, щоб потім і далі користуватися смартгодинником.

До кого звернутися, коли потрібна заміна скла на годиннику Samsung?

Компанія «МТІ-Сервіс» є авторизованим партнером виробника та надає не лише гарантійне, а й постгарантійне обслуговування. Ви можете звернутися до одного із сервісних центрів у місті Київ або надіслати пристрій поштовим оператором «Нова Пошта».

На всі деталі, що використовуються, діє гарантія якості 90 днів. Усі роботи виконуються інженерами, які пройшли навчання за програмою виробника.

Вчасно змінюйте скло на годиннику Samsung, щоб забезпечити йому подальшу працездатність.