Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель
Дивитись інші варіанти ремонту

Заміна екрану Samsung

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Заміна екрану Samsung
Вартість послуг цього типу ремонту
0 800 330 354
  • Заміна екрану
    від 630 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Ціна без врахування вартості запчастин
0 800 330 354
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
ВАШ ЯКІСНИЙ СЕРВІС
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 КРОК
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 КРОК
Діагностика пристрою
3 КРОК
Погодження вартості та ремонт
4 КРОК
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Нас часто запитують
Чи враховується у вартості ціна комплектуючих?

Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які запчастини використовує Ваша компанія?

Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.

Як можна оплатити роботи або аксесуари?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Заміна екрана мобільного пристрою Samsung – необхідні роботи для нормального функціонування телефона

У сучасних реаліях мобільний телефон має найбільший попит. Адже це не просто можливість бути постійно на зв'язку. З його допомогою ви можете відкривати, вносити правки до робочих документів, читати та вивчати нове. До того ж ви можете грати в ігри або дивитися відео.

Ось тільки у випадку проблеми з екраном користування пристроєм значно погіршується. Вам не варто ігнорувати ці проблеми. Своєчасна заміна екрана Samsung допоможе все вирішити.

Чому виникають проблеми у процесі користування?

При виборі мобільного телефона користувачі віддають перевагу якісним моделям. Вони довго прослужать без особливих проблем. Ось лише у процесі користування іноді виникають проблеми.

Якщо розбиратися в найчастіших причинах, можна виділити такі моменти:

  • Після падіння, ударів або інших механічних пошкоджень. Тріщини, сколи, різні смужки та інші дефекти – це значно погіршує користування. Щоб це мінімізувати, вам потрібно заздалегідь наклеїти захисне скло та користуватися чохлом. Ну і намагайтеся уникати таких ситуацій, щоби потім обійтися без ремонту.

  • Після потрапляння води. Досить багато сучасних пристроїв мають захист від вологи. Але все ж таки вам не варто піддавати смартфон ризику. Якщо таке сталося, потрібно перестати користуватися телефоном. Потрапляння вологи може призвести не тільки до необхідності замінити екран Samsung, але й замінити інші компоненти. Вам потрібно якнайшвидше звернутися до сервісного центру.

  • Після попереднього ремонту. Таке часто трапляється, коли для ремонту використовують неякісні деталі або установку робили у неавторизованому сервісному центрі. Екран досить швидко виходить із ладу або з'являються додаткові дефекти. Відповідно, вам знову потрібно звертатися за допомогою. Щоб вам більше не була потрібна заміна дисплея Samsung, зверніться до авторизованого сервісного центру, де для ремонту використовують виключно оригінальні компоненти.

Це далеко не всі ситуації, коли буде потрібно ремонт екрана Samsung. Якщо ви помітили проблеми, вам не варто їх ігнорувати або виправляти самостійно. Цим мають займатися спеціалісти.

Чому не можна ігнорувати поломку?

Досить багато користувачів вважають, що поки пристрій працює, його не варто чіпати. Вони й надалі продовжують ним користуватися. Тільки це поширена помилка. Якщо ви й надалі ним користуватиметеся, варто відзначити такі ситуації:

  • Погіршення якості користування. Оскільки на екрані видно різні дефекти, ви не можете нормально розглянути зображення. Вам потрібно постійно напружувати очі або робити додаткові дії. Іноді вам може знадобитися кілька разів натискати на дисплей, оскільки той не реагує на доторки. Своєчасна заміна модуля екрана Samsung Galaxy дозволить все виправити.

  • Можлива поломка інших компонентів. Оскільки цілісність дисплея порушена, то всередину можуть потрапити волога, сміття або навіть частинки скла. Відповідно це може вивести з ладу інші компоненти. У такому разі вартість ремонту обійдеться значно дорожче.

Не варто ігнорувати проблеми з телефоном. Їх можна виправити, якщо вчасно звернутися по допомогу.

Як відбуватимуться ремонтні роботи?

Багато користувачів вважають, що ремонт дисплея Samsung можна виконати своїми руками. Тим більше що є стільки відео. Тільки це помилкова думка. Усі роботи повинні виконуватись фахівцями. Так можна виділити такі кроки:

  • Спочатку інженери повинні встановити причину поломки. Це дозволить сказати, якою буде ціна заміни екрана Samsung і скільки це буде коштувати. Також спеціалісти перевірять працездатність інших компонентів.

  • Тепер важливо підібрати необхідні запчастини. Це мають бути виключно оригінали. Вони відповідають стандартам якості та прослужать тривалий період. До того ж підбираються під конкретну модель.

  • Якщо говорити про заміну модуля екрана на Samsung Galaxy, то її виконують на спеціальному обладнанні. До того ж цим займаються інженери, які пройшли навчання за програмою виробника.

  • Після закінчення робіт пристрій знову перевіряють. Після цього можна повертати власнику.

Якщо вам необхідна заміна екрана Samsung, то вам не варто зволікати з цим. Фахівці швидко усунуть несправності. Після цього ви зможете довго користуватися мобільним телефоном.

Хто має займатися ремонтними роботами?

Компанія «МТІ-Сервіс» авторизована виробником. Тут пропонується як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Ви маєте можливість відвідати один із сервісних центрів у місті Київ або відправити поштовим оператором «Нова Пошта».

Крім цього вам не варто забувати про інші вигоди:

  • заміна матриці на Samsung здійснюється за допомогою оригінальних компонентів;

  • на всі деталі, що використовуються, діє гарантія якості 90 днів;

  • надається безкоштовна діагностика;

  • можливість відстежувати статус ремонту.

Вчасно проведена заміна екрана на телефоні Samsung дозволить і надалі користуватися пристроєм тривалий період.