Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель
Дивитись інші варіанти ремонту

Заміна батареї Samsung S9 Plus (SM-G965F)

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Заміна батареї Samsung S9 Plus (SM-G965F)
Вартість послуг цього типу ремонту
0 800 330 354
  • Заміна акумуляторної батареї
    Повна вартість
    1920 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Запчастини входять у вартість
0 800 330 354
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Відділення НП №24
м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16а
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
ВАШ ЯКІСНИЙ СЕРВІС
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 КРОК
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 КРОК
Діагностика пристрою
3 КРОК
Погодження вартості та ремонт
4 КРОК
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Нас часто запитують
Чи враховується у вартості ціна комплектуючих?

Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які запчастини використовує Ваша компанія?

Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.

Як можна оплатити роботи або аксесуари?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Заміна батареї Samsung Galaxy S9 Plus – часті ремонтні роботи щодо повернення працездатності

Для сучасної людини важливо мати якісний мобільний телефон. Адже це не просто засіб зв'язку. Робота з документами, читання книг, професійні фото – це далеко не всі можливості, які можна використати.

Звичайно хочеться, щоб смартфон з усім цим справлявся. Ось тільки іноді користувачі стикаються з некоректною роботою акумулятора, але своєчасна заміна батареї Samsung Galaxy S9 Plus може вирішити проблему.

Чому може виникнути проблема з пристроєм?

Багато користувачів не розуміють, чому виникає проблема зі смартфоном. Адже вони віддають перевагу якісній моделі. Ось тільки іноді так трапляється, що у процесі користування виникають неполадки.

Серед усіх причин можна виділити кілька найпоширеніших:

  • Порушення правил експлуатації. Багато користувачів неправильно заряджають пристрій. Наприклад, ставлять його за критично низького рівня заряду і залишають на зарядці після досягнення 100%. А ще люблять ставити на зарядку на ніч. Щоб мінімізувати ризик заміни батареї Galaxy S9 Plus, телефон потрібно підключати до зарядки при рівні заряду не нижче 20% та вимикати до досягнення 100%. До того ж не варто зловживати швидкою зарядкою.

  • Потрапляння вологи. Навіть невелика кількість води може вивести з ладу основні компоненти. Якщо таке сталося, припиніть користуватися пристроєм. А ще якнайшвидше зверніться до сервісного центру.

  • Природний знос. Це неминучий процес, до якого потрібно бути готовими. Згодом характеристики компонентів погіршується і заміна акумулятора Samsung С9 Плюс стане єдиним рішенням.

Зрозуміло, що це далеко не всі ситуації, після яких слід звертатися до сервісного центру. Їх є значно більше. У будь-якому випадку вам необхідно звернутися до інженерів. Вони зможуть у всьому розібратися та виправлять проблему.

Як відбувається процес ремонту?

Багато користувачів вважають, що тут не повинно виникати жодних проблем. Відповідно, вони намагаються все виправити своїми силами. Тільки так не треба робити. Адже в кожному процесі є свої тонкощі, і цим мають займатися професіонали.

Якщо детальніше у всьому розбиратися, можна виділити такі моменти:

  • Спочатку проводиться діагностика. Вона допоможе встановити причину. А ще знатимете, потрібна тільки заміна батареї Galaxy S9 Plus або ще потрібен ремонт інших компонентів.

  • Тепер потрібно підібрати запчастини. Це мають бути лише оригінальні компоненти. Вони прослужать досить довго і не буде жодних збоїв.

  • Щодо самого ремонту, то потрібно акуратно дістати стару запчастину, а потім поставити нову. Для цього потрібно мати спеціальне обладнання. До того ж потрібний досвід, щоб усе виконати правильно.

  • Після закінчення робіт пристрій необхідно перевірити ще раз. Якщо проблема усунена, його повертають власнику.

Проблеми з мобільним телефоном можуть виникнути будь-якої миті. Своєчасна заміна акумулятора Samsung Galaxy S9 Plus може вирішити всі проблеми. Головне, щоб цим займалися спеціалісти.

До кого звернутися у разі поломки смартфона?

Компанія «МТІ-Сервіс» авторизована виробником. Тут надають як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Тут працюють інженери, які пройшли навчання за програмою виробника та отримали допуск до проведення робіт. Ви можете відвідати один із сервісних центрів у Києві або відправити пристрій за допомогою «Нової Пошти».

Крім цього, не забувайте ще про такі моменти:

  • ціна заміни батареї Samsung S9 Plus включає вартість запчастин;

  • гарантія 90 днів на компоненти, що використовуються;

  • використовуються лише оригінальні деталі;

  • надається безкоштовна діагностика.

Після заміни акумулятора Samsung С9 Плюс можна без проблем користуватися мобільним телефоном.