Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель пристрою
У мене інша модель пристрою

Ремонт Samsung Galaxy S9+

SM-G965F

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Galaxy S9+

Ми виконуємо такі послуги ремонту

як нас знайти
Діагностика пристрою
безкоштовно
Заміна модуля екрана
Повна вартість
8484 грн
Повна вартість
Заміна акумуляторної батареї
Повна вартість
1920 грн
Повна вартість
Заміна задньої кришки
Повна вартість
2620 грн
Повна вартість
як нас знайти
ваш якісний сервіс
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 крок
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 крок
Діагностика пристрою
3 крок
Погодження вартості та ремонт
4 крок
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24 (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16А)
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Відділення НП №24
м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16а
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (96) 630 2508
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24 (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16А)
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

Нас часто запитують
Як швидко відремонтують мій пристрій?

За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати

Не можу завітати в сервісний центр, як я можу відремонтувати свій пристрій ?

Пропонуємо Вам скористатись послугами доставки компанії "Нова пошта", скористайтесь будь ласка інструкцією на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою"

Що з комплекту пристрою може знадобитися для ремонту ?

Якщо заявлений недолік виробу стосується проблем заряджання, то бажано надати в сервісний центр також зарядний пристрій, крім власне виробу. В інших випадках, зазвичай, нічого з комплекту, крім самого виробу, надавати не потрібно.

Можна відстежити на якому етапі ремонта знаходится мій пристрій?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як можна оплатити ?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі пристрою що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можете отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Samsung Galaxy S9 Plus – цілий комплекс робіт для подальшої працездатності смартфона

Без мобільного телефона сучасна людина не уявляє свого життя. Ви не тільки зможете постійно залишатися на зв'язку, але й будь-якої миті можете прочитати документи або переглянути відео. А ще стільки інших можливостей: зйомка фото та відео, можна грати в ігри.

Тільки є одна умова – телефон має бути у справному стані. Якщо потрібний ремонт Samsung Galaxy S9 Plus, то з ним не потрібно затягувати. Це дозволить і надалі безперешкодно користуватися смартфоном тривалий період.

Що найчастіше ламається у телефоні?

Користувачі намагаються купувати досить якісні та дорогі моделі смартфона, які повинні прослужити тривалий період. До того ж вони намагаються дотримуватись усіх правил, щоб максимально продовжити термін служби. Ось тільки це не завжди так буває і без ремонту Samsung Galaxy S9 Plus не обійтися.

Якщо розбиратися в тому, що виходить з ладу, то можна виділити кілька важливих моментів:

  • Поява різноманітних дефектів. Досить часто це відбувається після пошкоджень. Смужки, крапки, тріщини не дозволяють нормально розглянути картинку. З часом дефектів буде тільки більше і навіть може бути так, що ви перестанете бачити частину зображення.

  • Проблеми із сенсором. Через різні пошкодження або виходу з ладу певних запчастин може перестати реагувати сенсор екрана. Вам потрібно кілька разів натискати, щоб щось відкрити або смартфон взагалі не буде працювати, тому потрібний ремонт Galaxy S9 Plus.

  • Проблеми з акумулятором. Телефон погано тримає заряд або швидко розряджається. Деякі скаржаться, що пристрій може різко втратити заряд. Порушення правил користування, різні пошкодження або природне зношування – це одні з найпоширеніших причин.

  • Проблеми із динаміками. Користувачі зазначають, що погіршується чутність. Інші скаржаться на появу спотворення звуку.

  • Проблеми з роз'ємами для зарядки або навушників. Попадання стороннього предмета або окислювання, поганий контакт після потрапляння рідини – часті причини, через які потрібно звертатися до сервісного центру.

Зрозуміло, що під час користування телефоном можуть виникнути й інші проблеми. Як тільки ви їх помітили, перестаньте користуватися смартфоном, щоб ще більше не погіршити ситуацію.

До кого звернутися за допомогою?

Звернувшись до офіційного сервісного центру «МТІ-Сервіс», ви отримуєте гарантійне та післягарантійне обслуговування. Для ремонту використовують лише оригінальні деталі, на які діє гарантія 90 днів.

Крім цього, варто відзначити ще такі моменти:

  • у ремонт Самсунг С9 Плюс включена ціна запчастини;

  • офіси сервісного центру розташовані у Києві, територія обслуговування по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій) – оператор перевезення «Нова Пошта»;

  • можливість відстежувати статус ремонту.

Вчасний ремонт Samsung Galaxy S9 Plus – тривалий термін служби смартфона.