Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель
Дивитись інші варіанти ремонту

Заміна екрану Samsung A22 (SM-A225F)

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Вартість послуг цього типу ремонту
0 800 330 354
  • Заміна модуля екрана
    Повна вартість
    2928 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Запчастини входять у вартість
0 800 330 354
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Відділення НП №24
м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16а
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
ВАШ ЯКІСНИЙ СЕРВІС
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 КРОК
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 КРОК
Діагностика пристрою
3 КРОК
Погодження вартості та ремонт
4 КРОК
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Нас часто запитують
Чи враховується у вартості ціна комплектуючих?

Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які запчастини використовує Ваша компанія?

Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.

Як можна оплатити роботи або аксесуари?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Заміна екрана Samsung Galaxy A22 – найпоширеніші ремонтні роботи

Мобільний телефон – це пристрій, без якого не обійтись у сучасному житті. Це насправді невеликий комп'ютер, у якому зібрано безліч функцій. Ви можете у будь-який момент переглянути документ або зателефонувати по відеозв'язку до колеги. До того ж можна дивитися фільми або читати книги.

Тільки це все ускладнюється в один момент, коли виникає проблема з екраном. Вчасна заміна екрана Samsung Galaxy A22 дозволяє усунути неполадки та ви знову можете користуватися всіма функціями смартфона.

Чому виникає потреба у зверненні до інженерів?

Проблеми з мобільним телефоном можуть виникнути у кожного. І це стосується як бюджетних, так і найдорожчих моделей. Якщо детальніше розбиратися в причинах проблеми, можна виділити кілька ситуацій:

  • Різні недоліки на екрані. Досить багато користувачів ігнорують тріщини та подряпини, хоча вони значно ускладнюють користування пристроєм. А ось смужки чи часткове затемнення екрана їх хвилюють. Вам варто пам'ятати, що будь-які дефекти – привід відвідати сервісний центр. Адже з часом їх кількість лише збільшуватиметься.

  • Погана робота сенсора. Вам доводиться по кілька разів натискати на екран, щоб відкрити програму, переглянути сторінку. Згодом може статися так, що ви взагалі нічого не зможете відкрити. Після заміни екрана Samsung A22 все працюватиме коректно.

  • Повністю чорний екран. При цьому телефон увімкнено та заряджено. Ви не можете користуватися пристроєм, оскільки він не реагує. Перезавантаження або інші дії не дають жодних результатів.

Зрозуміло, це далеко не всі ситуації, з якими ви можете зіткнутися. У будь-якому випадку вам необхідно звернутись до сервісного центру. Інженери зможуть у всьому розібратися і потім зможете безпечно скористатися смартфоном.

Як продовжити термін служби мобільного телефона?

Користувачі хочуть зробити все можливе, щоб не зіткнутися із заміною екрана Samsung A22 або хоча б мінімізувати цей процес. Для цього вам не завадить запам'ятати кілька простих рекомендацій:

  • Наявність захисного скла та чохла. Такі елементи потрібно придбати одразу після покупки смартфона. Вони дозволять захистити телефон під час падіння чи удару. До того ж чохол – це можливість додати оригінальності смартфону.

  • Дотримання правил експлуатації. Падіння та удари – це найчастіші події, після яких користувачі звертаються до сервісного центру. Крім цього, варто уникати потрапляння у воду. Хоча і багато смартфонів мають захист від вологи, вам потрібно уникати подібних ситуацій. Адже іноді навіть мінімальне потрапляння води може негативно позначитися на працездатності основних компонентів і потім може знадобитися заміна екрана Samsung A22.

Пам'ятайте, що навіть найдорожчі моделі мобільного телефона ламаються і часто це неминучий процес. Як тільки ви помічаєте проблеми, їх потрібно виправляти і якнайшвидше. Тільки не намагайтеся це робити самотужки, тут потрібна допомога фахівців.

До кого слід звернутися у разі поломки?

Компанія «МТІ-Сервіс» авторизована виробником. Тут працюють інженери, які пройшли навчання за програмою виробника та отримали відповідний сертифікат. Тут надається не лише гарантійне, а й післягарантійне обслуговування.

Ви можете відвідати один із сервісних центрів у Києві. Можна також надіслати пристрій «Новою Поштою».

Крім цього не забувайте ще про інші умови:

  • заміна екрана Samsung Galaxy A22 здійснюється лише оригінальними запчастинами;

  • гарантія якості на деталі;

  • надається безкоштовна діагностика пристрою;

  • можна стежити за статусом ремонту.

Після заміни екрана Samsung А22 ви зможете і надалі користуватися мобільним телефоном.