Чому потрібно звертатися в сервісний центр?
Віддаючи перевагу якісним мобільним телефонам, користувачі сподіваються на те, що ті прослужать тривалий період без поломок. Ось тільки іноді так стається, що без допомоги інженерів не обійтися. Так можна виділити кілька поширених причин:
-
Поява сколів, тріщин або царапин. Це стається після падінь чи ударів. Іноді навіть захисне скло або чохол не рятують.
-
Смужки, крапки на екрані. Такі дефекти не дозволяють нормально розгледіти зображення та вам потрібно постійно напружувати очі. З часом їх кількість буде тільки збільшуватися.
-
Погана робота сенсора. Вам потрібно по кілька разів натискати на екран, щоб відкрити додаток. Вводячи текст на відобрадженій клавіатурі, натиснувши на певну літеру, відображається зовсім інший символ. Іноді сенсор зовсім перестає працювати.
-
Повністю чорний екран. При цьому ви знаєте, що телефон увімкнений та рівень зарядки достатній.
Це далеко не всі скарги користувачів, з якими звертаються до сервісного центру. Інженери швидко розберуться в причинах поломки та підберуть оригінальні запчастини для ремонту. Що стосується самої заміни екрана Samsung М32, то її виконують на спеціальному обладнанні. Після виконання робіт пристрій ще раз перевіряють. Тепер власник телефона зможе знову користуватися всіма функціями.
