Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель
Дивитись інші варіанти ремонту

Заміна екрану Samsung Galaxy S10 Plus (SM-G975F)

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Заміна екрану Samsung Galaxy S10 Plus (SM-G975F)
Вартість послуг цього типу ремонту
0 800 330 354
  • Заміна модуля екрана
    Повна вартість
    9582 грн
Гарантія на запчастини 90 днів
Запчастини входять у вартість
0 800 330 354
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Відділення НП №24
м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16а
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
 
ми надаємо швидкий та якісний сервіс з думкою про вас 
ВАШ ЯКІСНИЙ СЕРВІС
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 КРОК
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 КРОК
Діагностика пристрою
3 КРОК
Погодження вартості та ремонт
4 КРОК
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Нас часто запитують
Чи враховується у вартості ціна комплектуючих?

Якщо Ви бачите позначку "Повна вартість", то вартість складається з вартості всіх необхідних запчастин, оплати праці інженера та ПДВ. В іншому випадку вказано вартість роботи інженера (з ПДВ), а вартість запчастин буде визначено після діагностики виробу.

Як відстежити статус ремонта ?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як дізнатись модель пристрою?

Модель пристрою вказано на заводській наклейці ("шильдик") на самому пристрої. Зверніть увагу, що саме там вказано повний модельний код виробу, включно з регіоном, для якого призначено даний виріб. Для більш детального ознайомлення просимо Вас звернутись на сторінку нашого сайту "Гарантійний ремонт - Перевірити офіційність виробу"

Які запчастини використовує Ваша компанія?

Ми є авторизованим сервісним центром бренду Самсунг Електронікс, тому використовуємо виключно оригінальні запчастини, які постачаються виробником зі свого центрального сервісного складу в місті Києві. Ми не використовуємо ніяких інших джерел надходження запчастин, тому що ми свідомі відповідальності за якість сервісу, дорожимо довірою споживачів та компанії Самсунг Електронікс, принципово не бажаємо підтримувати непрозорі чи, може навіть і нелегальні канали постачання запчастин.

Як можна оплатити роботи або аксесуари?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі присторю що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можите отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у стічці пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Заміна екрана Samsung С10 Плюс – поширена послуга для нормального функціонування смартфона

У сучасних реаліях неможливо обійтися без мобільного телефона. Цей багатофункціональний пристрій допомагає не тільки залишатися на зв'язку, а й вирішувати робочі моменти, робити класні фото чи читати книги.

Для цього користувачі вибирають якісні моделі, які дозволяють розглянути кожну дрібницю. Але іноді цей процес ускладнюється через проблеми з екраном. Вчасно проведена заміна екрана Samsung С10 Плюс дозволить і надалі користуватися всіма функціями смартфона.

Чому виникає проблема у функціонуванні?

Користувачам важливо, щоб мобільний телефон завжди був у справному стані. Але іноді в процесі користування можна зіткнутися з деякими проблемами, які стосуються дисплея.

Так можна виділити кілька найпоширеніших:

  • Падіння чи удари. Наявність захисного скла та чохла дозволяють мінімізувати різні пошкодження та уберегти пристрій від пошкоджень. Але все ж таки бувають такі ситуації, коли навіть вони не рятують. Вам потрібно бути досить акуратними та уникати подібних ситуацій. Якщо таке все ж таки сталося, то заміна дисплея Samsung Galaxy S10 Plus допоможе вирішити ситуацію. Вам лише не потрібно затягувати зверненням до сервісного центру.

  • Попадання вологи. Телефон упав у воду, на нього пролили рідину або ви потрапили під дощ – причин може бути багато. У будь-якому випадку вам необхідно припинити користуватися пристроєм та звернутися до сервісного центру.

  • Природний знос. Це неминучий процес, якщо ви тривалий період користуєтеся пристроєм. Згодом його характеристики погіршуються і деякі компоненти можуть виходити з ладу.

Пам'ятайте, яка б не була причина, її можна вирішити заміною дисплея Samsung Galaxy S10 Plus. Для цього потрібно віднести смартфон до сервісного центру, де у всьому розберуться фахівці.

Чому важливо доручити ремонт інженерам?

Досить багато користувачів у разі виникнення поломки звертаються до першої-ліпшої фірми для вирішення проблеми або підбирають неякісні деталі для ремонту. Як результат – через якийсь час проблема знову виникає.

Щоб такого не сталося, краще одразу шукати офіційний сервісний центр:

  • Для ремонту тут застосовують виключно оригінальні запчастини. Їх підбирають під конкретну модель телефона, тож не виникне проблем із функціонуванням. До того ж всі вони відповідають стандартам якості, що забезпечує тривалий термін служби.

  • Сама заміна дисплея Samsung С10 Плюс виконується з використанням спеціального обладнання. У домашніх умовах ви не зможете це зробити.

  • У сервісному центрі працюють інженери, які пройшли навчання за програмою виробника та отримали сертифікати. Вони мають досвід роботи з багатьма моделями та зможуть знайти вирішення вашої проблеми.

Пам'ятайте, що як тільки постає проблема з функціонуванням смартфона, з нею потрібно звертатися до фахівців. Не намагайтеся її ігнорувати чи все вирішити самостійно. Ви можете зробити лише гірше. За фактом заміна екрана Galaxy S10 Plus не триватиме багато часу. Потім ви зможете й надалі користуватись мобільним телефоном тривалий період.

Хто може виконати ремонтні роботи?

Компанія «МТІ-Сервіс» авторизована виробником. Тут вам нададуть як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Ви можете відвідати один із сервісних центрів у Києві. Якщо незручно, надішліть телефон «Новою Поштою».

Вказана ціна заміни екрана Samsung S10 Plus включає вартість запчастин. Усі моменти краще заздалегідь обговорити із фахівцем. На деталі, що використовуються, діє гарантія 90 днів. Крім цього, тут надається безкоштовна діагностика.

Вчасна заміна дисплея Galaxy S10 Plus дозволить у майбутньому безперешкодно користуватися всіма функціями мобільного телефона.