Укр Рус
Зателефонуйте нам вже сьогодні
У мене інша модель пристрою
У мене інша модель пристрою

Ремонт смартфону Samsung S10 Plus

SM-G975F

Безкоштовна діагностика
Якість авторизованого Сервісного Центру
Оригінальні запчастини
Гарантія на замінені запчастини 90 днів
Galaxy S10+

Ми виконуємо такі послуги ремонту

як нас знайти
Діагностика пристрою
безкоштовно
Заміна модуля екрана
Повна вартість
9582 грн
Повна вартість
Заміна дисплея зі склом (без рамки)
Повна вартість
7860 грн
Повна вартість
Заміна акумуляторної батареї
Повна вартість
1950 грн
Повна вартість
Заміна задньої кришки
Повна вартість
2900 грн
Повна вартість
Заміна камери
Від 1350 грн
як нас знайти
ваш якісний сервіс
Ремонт вашого пристрою всього за 4 кроки
1 крок
Відправка в ремонт

Нова Пошта / Відвідування Сервісного Центру

2 крок
Діагностика пристрою
3 крок
Погодження вартості та ремонт
4 крок
Отримання та пересилання
!
Діагностика та ремонт можуть потребувати скидання налаштувань, або оновлення програми з втратою інформації користувача. Збережіть будь ласка Ваші данні
Адреси сервісних центрів
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
Реєстраційний номер
39554115
Адреса відділення
Відділення НП №24
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети)..

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Контактний номер
Реєстраційний номер
0
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1 Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку інформацію:
  • Опис заяленого недоліку

  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона

  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наша компанія працює з відправленнями зі всієї території України через перевізника Нова Пошта (окрім тимчасово окупованих територій)

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

МТІ - СЕРВІС приймає в ремонт обладнання за наступними адресами:
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Відділення НП №24
м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 16а
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
!

Вартість доставки для гарантійних випадків здійснюється за рахунок отримувача

Обслуговування клієнтів можливе по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.

Наші дані для відправки
Одержувач

представник ТОВ МТІ-СЕРВІС

Номер одержувача
Реєстраційний номер

39554115

Адреса одержувача

м. Київ, вул. Білоруська, 26

Вкладіть в посилку необхідну інформацію

Заявлений недолік та особливості його проявів (постійно, періодично, т.ін.)

Ваш ПІБ та контактний номер телефона

Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника

Адресу зворотньої доставки**

** При відсутності даних вкладених з відправленим пристроєм, буде використовуватися ПІБ, номер телефону або адресу доставки зазначений в накладній перевізника

1
МТI-СЕРВІС
м. Київ, вул. Білоруська, 26
info@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 18:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник ТОВ МТІ-СЕРВІС
Номер одержувача
+380 (67) 550 7617
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, вул. Білоруська, 26
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
2
Samsung Плаза
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
scsams@mti-service.com.ua
ПН - ПТ
СБ - НД
10:00 - 19:00
Вихідний
Відкрити на Google Maps
До цього відділення можлива відправка *

* Відправка Новою Поштою дійсна лише для мобільних пристроїв (смартфони, планшети, носимі ґаджети).

Одержувач
представник компанії ТОВ МТІ-СЕРВИС
Номер одержувача
+380(44)590-2805
Реєстраційний номер
39554115
Адреса одержувача
м. Київ, б-р Миколи Міхновського, 14-16
Доставка кур'єром до дверей
Вкладіть в посилку необхідну інформацію
  • Опис заяленого недоліку
  • Ваш ПІБ та контактний номер телефона
  • Дата гарантійного ремонту - гарантійний талон виробника
3
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, просп. Степана Бандери, 21
4
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, б-р Лесі Українки, 4
5
МТI-СЕРВІС "Samsung"
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1
6
Відправка Новою Поштою
Працюємо по всій території України

(окрім тимчасово окупованих територій)

Нас часто запитують
Як швидко відремонтують мій пристрій?

За наявності запчастин на центральному складі Самсунг (в Києві) ми отримаємо їх наступного дня після замовлення, і ремонт буде виконаний того ж дня або наступного зранку. Якщо запчастин на складі Самсунга немає - орієнтовно 1-2 тижні доведеться почекати

Не можу завітати в сервісний центр, як я можу відремонтувати свій пристрій ?

Пропонуємо Вам скористатись послугами доставки компанії "Нова пошта", скористайтесь будь ласка інструкцією на нашому сайті в розділі "Контакти - Відправка Новою поштою"

Що з комплекту пристрою може знадобитися для ремонту ?

Якщо заявлений недолік виробу стосується проблем заряджання, то бажано надати в сервісний центр також зарядний пристрій, крім власне виробу. В інших випадках, зазвичай, нічого з комплекту, крім самого виробу, надавати не потрібно.

Можна відстежити на якому етапі ремонта знаходится мій пристрій?

Скористайтесь будь ласка кнопкою "Статус ремонту" на будь-якій сторінці нашого сайту (вгорі вікна). Вам потрібно буде вказати контактний номер телефону, за яким Ви реєстрували своє замовлення, також номер ремонту з нашої квитанції або sms повідомлення про прийняття в ремонт.

Як можна оплатити ?

Оплатити послуги та деталі Ви можете готівкою або карткою у сервісному центрі чи оплативши безготівковий рахунок або через оплату пакетного рахунку Приват Банк
Безготівковий рахунок можна отримати заявивши при здачі пристрою що оплата буде від підприємства, та потрібно виписати рахунок. Детальнну інформацію про цей вид оплати Ви можете отримати у сервісному центрі в якому виконуєтся ремонт.
Оплата через додаток Приват 24 :
Зайдіть в додаток оберіть Платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть
Оплата через Термінал самообслуговування Приват Банка:
Авторизуйтеся через сканування платіжної картки чи за номером телефону ➟ оберіть Інші платежі ➟ у полі пошуку 🔍 почніть вводити назву нашої компанії "МТІ …" або Код компанії 39554115 ➟ у відфільтрованих результатах оберіть : МТІ-СЕРВІС, ТОВ (оплата виставленог пакету/рахунку) Пакетні платежі ➟ Введіть вказаний при здачі Ваш номер телефона без "+380" та натисніть Продовжити ➟ Перевірте Суму та Оплатіть

Якщо у Вас залишились запитання просимо заповнити контактну форму
Завантаження

* - поле обов'язково до заповнення

* - поле обов'язково до заповнення

Ремонт Samsung S10 Plus – важливі роботи для подальшого користування

За допомогою мобільного телефона людина може закрити величезну кількість потреб. Його вже давно перестали використовувати лише для дзвінків чи надсилання повідомлень. Це повноцінний пристрій для роботи, де можна редагувати документи, підключатися до відеоконференцій.

До того ж він підходить і для розваг. Зробити класні фото, почитати книгу чи подивитися фільм – так просто. Ось тільки іноді це стає неможливим через поломки, але ремонт Samsung S10 Plus поверне колишню працездатність.

Чому вам знадобилася допомога фахівців?

Користувачі намагаються вибирати дорогі моделі, які прослужили б тривалий період. Тільки вартість не уберігає смартфони від поломок. Ламаються всі пристрої як дешеві, так і дорогі.

Якщо розбиратися в причинах ремонту Samsung S10 Plus, то можна виділити кілька поширених ситуацій:

  • Порушення правил експлуатації. Найчастіше користувачі звертаються до сервісного центру після того, як телефон упав і розбився. Дефекти на екрані або задній кришці, камера, що не працює, - це далеко не все, з чим можна зіткнутися. Відповідно, вам потрібно бути дуже обережними. А ще не забувайте про захисне скло та чохол. Вони додатково захищають смартфон від пошкоджень.

  • Потрапляння вологи. Навіть якщо пристрій має захист від води, не варто їм ризикувати. Адже траплялися такі випадки, що був потрібний ремонт Samsung S10 Plus після намокання. Не користуйтеся ним у ванній або басейні. Під час дощу або снігопаду ховайте телефон в сумку або кишеню. Якщо все ж таки неприємність сталася, то потрібно терміново відключити смартфон і віднести його в сервісний центр.

  • Вихід із ладу запчастин після тривалого користування. З кожним новим роком використання працездатність основних компонентів погіршується і вони вимагають заміни. Так ви відзначаєте дефекти в роботі або вони повністю виходять із ладу.

При найменших появах неполадок вам потрібна консультація інженерів. Вони розберуться у проблемі та зможуть усунути її.

Як відбувається процес?

Будь-якими поломками мають займатися спеціалісти. Навіть якщо проблеми видаються простими, для ремонту Samsung Galaxy S10 Plus зверніться до авторизованого сервісного центру. Спершу фахівцям потрібно в усьому розібратися. За допомогою діагностики можна встановити причину поломки та перевірити інші компоненти на справність.

Після цього важливо підібрати необхідні запчастини. Це мають бути лише оригінали, які підбираються під конкретну модель телефона. Такі запчастини якісні. Вони прослужать без збоїв тривалий період.

Якщо говорити про ремонт, то його виконують з використанням спеціального обладнання. У домашніх умовах це неможливо. До того ж інженери дотримуються всіх стандартів та вимог виробника.

Після закінчення робіт пристрій знову перевіряють на справність. Якщо все гаразд, його можна повертати власнику.

Будь-яку поломку вирішить ремонт Samsung Galaxy S10 Plus. Вам потрібно лише вчасно звернутися за допомогою.

Хто має займатися ремонтними роботами?

У компанії «МТІ-Сервіс» забезпечують не лише гарантійне, а й постгарантійне обслуговування. Вам потрібно лише детально пояснити проблему. Для цього ви можете відвідати один з авторизованих сервісних центрів у Києві. Якщо це незручно, відправте «Новою Поштою».

Окрім цього вас ще приємно здивують такі моменти:

  • забезпечується безкоштовна діагностика;

  • можна стежити за статусом ремонту;

  • гарантія деталей 90 днів.

Після ремонту Samsung С10 Плюс ви повернете мобільному телефону колишню працездатність.